Śledzenie paczki
Wpisz numer paczki w pole powyżej, a zostaniesz przekierowany do śledzenia GLS, gdzie zobaczysz aktualny status i lokalizację Twojej paczki.
Polityka zwrotów
W naszym sklepie internetowym oferujemy gwarancję satysfakcji klienta, więc jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, zawsze możesz go zwrócić, w tym przypadku musisz upewnić się, że nie był on wcześniej używany. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu. UWAGA: Zwracane produkty nie mogą być wcześniej używane. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu i owinięty folią. W przypadku, gdy produkt lub opakowanie jest uszkodzone w stopniu uniemożliwiającym jego odsprzedaż, zastrzegamy sobie prawo do niezwracania ceny zakupu, tj. do zwrotu jedynie części ceny zakupu, w zależności od uszkodzenia opakowania lub produktu. Dlatego pamiętaj, aby przed zwrotem dobrze zabezpieczyć oryginalne opakowanie i nie owijać go taśmą klejącą ani środkami, które mogą uszkodzić opakowanie.
Więcej o polityce zwrotu pieniędzy można przeczytać tutaj: Najczęściej zadawane pytania