• Bezpłatna dostawa - przy zakupie co najmniej 2 produktów
  • 30-dniowe bezpłatne zwroty
  • 100 % bezpieczeństwa zakupów - bezpieczna płatność
0 Koszyk
0.00 ZŁ

Ostatnio dodane produkty

Nie masz produktów w koszyku.

0 Koszyk
0.00 ZŁ

Ostatnio dodane produkty

Nie masz produktów w koszyku.

  • FAQ

  • Z jakich metod płatności mogę skorzystać?

    W naszym sklepie internetowym możesz skorzystać z następujących metod płatności: płatność za pobraniem, płatność na podstawie faktury proforma, płatność PayPal, płatność kartą kredytową (VISA, MASTERCARD).

    Tagi: #płatności #płatności #metodypłatności #paypal #visa #mastercard

  • Czy można płacić w ratach?

    Nie oferujemy planów płatności ratalnych.

    Tagi: #płatności #funduszepłatnicze #metodypłatności #płatnościratalne #ratapłatności

  • Kiedy mogę spodziewać się mojej paczki?

    Nasz serwis działa w oparciu o własne stany magazynowe, dzięki czemu 95% zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin, z wyjątkiem weekendów i świąt. Zamówienia złożone w piątek po południu do niedzieli w nocy zostaną wysłane w poniedziałek. Kiedy Twoja paczka będzie w drodze, otrzymasz powiadomienie SMS/email od firmy kurierskiej PACKETA z przewidywanym czasem dostawy i numerem przesyłki. Jeśli nie otrzymałeś powiadomienia o dostawie, sprawdź, czy podałeś odpowiedni adres e-mail i numer telefonu podczas składania zamówienia. Sprawdź również, czy Twój e-mail nie jest spamem. Możesz śledzić swoje zamówienie/śledzić przesyłkę pod następującym linkiem: Gdzie jest moja paczka?

    Tagi: #magazyn#zakupy#dostawa

  • Koszty dostawy

    Koszty dostawy wynoszą 15,90 zł, a przy zakupie 2+ przedmiotów dostawa gratis.

    Tagi: #poczta#kosztydostawy#dostawa

  • Z jaką firmą kurierską Państwo współpracują?

    W naszym sklepie internetowym produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej PACKETA. Nie ma możliwości wysłania paczki za pośrednictwem innych firm pocztowych i kurierskich.

    Tagi: #dostawa #gls #kurier #paczka

  • Czy mogę użyć kilku kodów rabatowych na jednym zamówieniu?

    Do jednego zamówienia można zastosować tylko jeden rabat w danym czasie.

    Tagi: #kody #zniżki #kupony #kod

  • Czy produkt jest dostępny w magazynie?

    Przy każdym produkcie znajduje się informacja o aktualnym stanie magazynowym. Jeśli produkt znajduje się w magazynie, wyślemy Twoje zamówienie nie później niż 24 godziny po otrzymaniu zamówienia, z wyjątkiem weekendów. Ponieważ w krótkim czasie 2 lub więcej klientów może zamówić ten sam produkt ze statusem "Na stanie" zanim system zmieni stan magazynowy, zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia zamówienia i poinformowania Cię o tym.

    Tagi: #stan #zamówienie #dostawa

  • Gdzie mieści się Państwa firma?

    Adres naszej siedziby to IOC Logatec 15/1370 Logatec. Nasze dane kontaktowe można znaleźć pod adresem: https://www.withcar.si/kontakt

    Tagi: #nabytekosobisty #dostawa #logatec #Logatec #wydział #gledring #Gledring #firma

  • Jak mogę zmienić metodę płatności w już potwierdzonym zamówieniu?

    W takim przypadku prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres [email protected] i podanie żądanej formy płatności, abyśmy mogli ją zmienić. Jeśli przesyłka jest już w drodze, nie można zmienić metody płatności.

    Tagi: #metodypłatności #metodapłatności #płatność #opłata

  • Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

    Nasi operatorzy telefoniczni są zawsze do dyspozycji, aby przyjąć Państwa zamówienia lub odpowiedzieć na Państwa pytania pod bezpłatnym numerem telefonu: 0804740

    Tagi: #zamówienie #telefon #wsparcie #pomoc

  • Czy muszę się zarejestrować przed złożeniem zamówienia?

    Rejestracja nie jest wymagana przed złożeniem zamówienia. Rejestracja umożliwia jednak zbieranie punktów lojalnościowych, które można wymienić na rabat przy pierwszym zakupie.

    Tagi: #zamówienie #rejestracja #zakupy #lojalność

  • Czy mogę dokonać zakupu bez zakładania konta?

    Zamówienie można złożyć również telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem mediów społecznościowych.

    Tagi: #zakup #zamówienie #zamówienie

  • Skąd mam wiedzieć, czy dany produkt pasuje do mojego pojazdu?

    Produkty na stronie Withcar.si są wykonane tak, aby idealnie pasowały do Twojego pojazdu. Jeśli wybrałeś lub poprawnie zdefiniowałeś swój pojazd, produkt będzie w 100% zgodny z Twoimi oczekiwaniami. Jedynym wyjątkiem są pojazdy importowane z Belgii, w tym przypadku nie ponosimy odpowiedzialności za wymiary produktu.

    Tagi: #nieprawidłowo #prawidłowo

  • Czy produkt będzie pasował do mojego samochodu, mimo że w opisie produktu jest napisane, że jest on przeznaczony do młodszych/starszych modeli samochodów?

    Przy zamawianiu produktów należy zwrócić szczególną uwagę na serię pojazdu. Przykład: Jeśli na naszym produkcie jest napisane 2014-> oznacza to, że produkt jest przeznaczony do samochodów wyprodukowanych od 2014 roku, nawet jeśli Twój samochód został wyprodukowany np. w 2017 roku. Gdy pojawi się nowa seria samochodów, np. 2018, na naszej stronie internetowej zamkniemy okres produkcji 2014-2018 i otworzymy nowy, 2018/11->. Liczba 11 reprezentuje miesiąc listopad, więc oznacza to, że produkty są odpowiednie dla samochodu wyprodukowanego od 2018 roku. Upewnij się, że listopad jest miesiącem, w którym Twój samochód został wyprodukowany, a nie miesiącem, w którym go kupiłeś.

    Tagi: #odpowiedni #poprawny #rok produkcji

  • Czy mogę kupić tylko matę po stronie kierowcy?

    Nie ma możliwości zakupu tylko dywanika gumowego/tekstylnego po stronie kierowcy. Maty gumowe i tekstylne objęte są roczną gwarancją. Jeśli chcesz wymienić matę z powodu zużycia w okresie gwarancji, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]

    Tagi: #mata #kierowca

  • Jaka jest gwarancja na produkty?

    Każdy produkt posiada swoją własną gwarancję. Wszelkie informacje dotyczące gwarancji na dany produkt znajdziesz w zakładce GWARANCJA przy danym produkcie.

    Tagi: #gwarancja #zamówienie

  • Czy mogę kupić zaślepki, które są mocowane do podłogi samochodu?

    Zatyczki dajemy za darmo, pokrywasz jedynie koszty dostawy.

    Tagi: #wtyczka #zamocowanie

  • Dlaczego nie dostałem korków mocujących razem z matami?

    Maty są w 100% dopasowane do Twojego pojazdu. Jeżeli na płycie podłogowej znajdują się oryginalne kołki mocujące, są one również zintegrowane z naszymi dywanikami. Jeśli nie jesteś pewien przed zakupem czy nasze dywaniki posiadają zaślepki, spójrz na zdjęcie w galerii produktów i przeczytaj opis, gdzie znajdziesz dokładne informacje o produkcie.

    Tagi: #wtyczki #wtyczka #mocowanie

  • Na waszej stronie nie ma odpowiedniego produktu do mojego samochodu. Czy możecie go wykonać na zamówienie?

    Nie możemy wykonać produktów na zamówienie, szczególnie jeśli chodzi o samochody zabytkowe/starsze. Jednak zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, ponieważ może się zdarzyć, że mamy w ofercie produkt, który nie został jeszcze opublikowany w Internecie.

    Tagi: #produkt #nazamówienie

  • Jakie są wymiary półek na bagażniki?

    Wszystkie półki do bagażnika na naszej stronie są wykonywane na zamówienie, dlatego nie możemy podać dokładnych wymiarów. Możesz kierować się opisem produktu, nazwą produktu i oryginalnymi zdjęciami, które znajdziesz na naszej stronie.

    Tagi: #maty #kufer

  • Zgubiłem zaślepki do osłony przeciwsłonecznej, gdzie mogę dostać nowe?

    Zaślepki dajemy za darmo, musisz jedynie pokryć koszty przesyłki.

    Tagi: #zaślepki #wkładka #wkładka

  • Nie mogę zainstalować waszego produktu!

    Pod każdym z naszych produktów pokazanych na naszej stronie internetowej znajduje się link do filmu INSTALACJA, PDF lub instrukcja instalacji. Jeśli nadal nie wiesz, jak zainstalować produkt, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

    Tagi: #instalacja #produkt #montaż

  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

    Tak, w naszym sklepie internetowym oferujemy gwarancję satysfakcji klienta, więc jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, zawsze możesz go zwrócić, w tym przypadku musisz upewnić się, że nie był używany. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu. UWAGA: Zwracane produkty nie mogą być wcześniej używane. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu i owinięty folią. W przypadku, gdy produkt lub opakowanie jest uszkodzone w stopniu uniemożliwiającym jego odsprzedaż, zastrzegamy sobie prawo do niezwracania ceny zakupu, tzn. do zwrotu tylko części ceny zakupu, w zależności od uszkodzenia opakowania lub produktu. Dlatego przed zwrotem należy dobrze zabezpieczyć oryginalne opakowanie i nie używać do jego pakowania taśmy klejącej ani środków, które mogą je uszkodzić.

    Tagi: #refundowany #zwrot #skarga

  • Po jakim czasie od zakupu mogę zwrócić produkty?

    Wszystkie produkty można zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

    Tagi: #zwrotproduktu #skarga

  • Jak długo powinno trwać rozpatrzenie reklamacji?

    Jesteśmy zobowiązani do rozpatrywania skarg klientów w bardzo odpowiedzialny sposób. Odpowiemy w ciągu 48 godzin od momentu złożenia reklamacji. Każdą reklamację traktujemy indywidualnie, dlatego czas rozpatrywania reklamacji również jest różny.

    Tagi: #reklamacja #zwrot #refundacja

  • W jakim czasie mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy?

    Zwrotu pieniędzy można spodziewać się w ciągu 48 godzin od rozpatrzenia reklamacji.

    Tagi: #zwrotzamówienia #refundacja #szybkość

  • Co oznacza gwarancja satysfakcji?

    Gwarancja satysfakcji pozwala na zwrot nowych i nieużywanych produktów w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki z dowolnego powodu.

    Tagi: #gwarancja #satysfakcja

  • Jaka jest gwarancja na produkty?

    Każdy produkt posiada swoją własną gwarancję. Wszelkie informacje dotyczące gwarancji na dany produkt można znaleźć w zakładce GWARANCJA przy danym produkcie.

    Tagi: #gwarancja

  • Na jaki adres mam zwrócić przedmiot?

    Zwroty prosimy wysyłać na następujący adres: IOC Logatec 15/1370 Logatec, gdzie znajduje się siedziba firmy Gledring d.o.o.

    Tagi: #zwrotzamówienia #skarga

  • Jeśli zwracam produkt, kto płaci za przesyłkę zwrotną?

    W mało prawdopodobnym przypadku dostarczenia do Ciebie innego/nieprawidłowego towaru lub niewłaściwej organizacji wysyłki, ponosimy koszt transportu. W przypadku zwrotu towaru z innych przyczyn, to Ty jesteś zobowiązany do zorganizowania i opłacenia transportu na nasz adres.

    Tagi: #refundacja #zwrotproduktu #skarga

  • Jak mogę zwrócić opakowanie?

    Produkty, które zwracasz nie mogą być wcześniej używane. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu i owinięty folią. W przypadku, gdy produkt lub opakowanie jest uszkodzone w stopniu uniemożliwiającym jego odsprzedaż, zastrzegamy sobie prawo do niezwracania ceny zakupu, tzn. do zwrotu tylko części ceny zakupu, w zależności od uszkodzenia opakowania lub produktu. Dlatego przed zwrotem należy dobrze zabezpieczyć oryginalne opakowanie i nie używać do jego pakowania taśmy klejącej ani środków, które mogą je uszkodzić.

    Tagi: #refundacja #zwrot #skarga

  • Przez pomyłkę zamówiłem zły produkt, jak mogę to zmienić?

    Jeśli zakupiłeś lub otrzymałeś niewłaściwy produkt, zawsze możesz go wymienić. W takim przypadku wysyłamy Ci nowy produkt, a stary odsyłasz kurierem. Jeśli wina leżała po Twojej stronie, jesteś zobowiązany do poniesienia kosztów odesłania wadliwego towaru, w przeciwnym razie sami pokryjemy koszty. UWAGA: Zwracane produkty nie mogą być wcześniej używane. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu i owinięty folią. W przypadku, gdy produkt lub opakowanie jest uszkodzone w stopniu uniemożliwiającym jego odsprzedaż, zastrzegamy sobie prawo do niezwracania ceny zakupu, tzn. do zwrotu tylko części ceny zakupu, w zależności od uszkodzenia opakowania lub produktu. Dlatego przed zwrotem należy dobrze zabezpieczyć oryginalne opakowanie i nie używać do jego pakowania taśmy klejącej ani środków, które mogą je uszkodzić.

    Tagi: #refundacja #zwrotproduktu #skarga #pomyłka

  • Przysłano mi niewłaściwy produkt, jak mogę go wymienić?

    Jeśli zakupiłeś lub otrzymałeś niewłaściwy produkt, zawsze możesz go wymienić. W takim przypadku wysyłamy Ci nowy produkt, a stary odsyłasz kurierem. Jeśli wina leżała po Twojej stronie, jesteś zobowiązany do poniesienia kosztów odesłania wadliwego towaru, w przeciwnym razie sami pokryjemy koszty. UWAGA: Zwracane produkty nie mogą być wcześniej używane. Produkt musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu i owinięty folią. W przypadku, gdy produkt lub opakowanie jest uszkodzone w stopniu uniemożliwiającym jego odsprzedaż, zastrzegamy sobie prawo do niezwracania ceny zakupu, tzn. do zwrotu tylko części ceny zakupu, w zależności od uszkodzenia opakowania lub produktu. Dlatego przed zwrotem należy dobrze zabezpieczyć oryginalne opakowanie i nie używać do jego pakowania taśmy klejącej ani środków, które mogą je uszkodzić.

    Tagi: #refundacja #zwrotproduktu #skarga #pomyłka

  • Czy możecie mi pomóc przy składaniu zamówienia?

    Złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym jest bardzo proste. Użyj wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni pojazd i wybierz żądany produkt, który chcesz dodać do koszyka. W kolejnym kroku przejdziesz do kasy, gdzie wpiszesz informacje o wysyłce i szczegóły płatności, a następnie sfinalizujesz zakup klikając przycisk wyślij. Jeśli nie wiesz jak złożyć zamówienie za pomocą koszyka, zawsze możesz je złożyć dzwoniąc pod nasz bezpłatny numer telefonu: 0804740 lub e-mail [email protected]

    Tagi: #zamówienie

  • Nie otrzymałem faktury proforma

    Jeśli zdecydujesz się zapłacić za pomocą faktury proforma/zamówienia proforma, otrzymasz automatyczny e-mail potwierdzający zamówienie z fakturą proforma na dole maila. W przypadku, gdy nie otrzymali Państwo maila potwierdzającego zamówienie, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM lub JUNK mail. Często zdarza się, że klient nie podał odpowiedniego adresu e-mail.

    Tagi: #fakturaproforma

  • Nie dostałem maila z potwierdzeniem zamówienia

    Jeśli nie otrzymałeś maila potwierdzającego zamówienie, sprawdź folder SPAM lub JUNK mail. Często zdarza się, że klient nie podał odpowiedniego adresu e-mail. Maile potwierdzające zamówienie są automatyczne, więc zawsze są wysyłane.

    Tagi: #zamówienie #potwierdzenie

  • Gdzie mogę wpisać swój kod promocyjny?

    Kod promocyjny można wpisać w KOSZYKU lub w kasie.

    Tagi: #kod #kupon #zniżka

  • Nie mogę się z Państwem skontaktować telefonicznie.

    Jesteśmy otwarci dla naszych klientów w każdy dzień roboczy w godzinach 8.00-16.00. Jeśli nie odbierze żaden operator, oddzwoni do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. W przypadku indywidualnych skarg i pilnych próśb, prosimy o przesłanie ich na adres [email protected], gdzie zawsze mogą Państwo liczyć na naszą odpowiedź. W godzinach porannych, zwłaszcza w poniedziałki i wtorki, linie telefoniczne są zawsze zajęte, dlatego polecamy kontakt z naszym wsparciem mailowym.

    Tagi: #telefon #zadzwoń

  • Dodałem dwa kody rabatowe, ale tylko jeden został wzięty pod uwagę

    Tylko jeden rabat może być zastosowany do jednego zamówienia w tym samym czasie. Wystarczy, że wybierzesz tylko jeden kod rabatowy.

    Tagi: #kod #zniżka #kupon

  • Co to jest program lojalnościowy?

    Program lojalnościowy to moduł lojalnościowy sklepu internetowego Withcar, który pozwala na szybsze dokonywanie zakupów online oraz zdobywanie punktów lojalnościowych, które można wykorzystać w formie rabatu na kolejne zakupy.

    Tagi: #klub #lojalność #punkty lojalnościowe

  • Jak mogę zdobyć punkty lojalnościowe?

    Punkty lojalnościowe zdobywa się za każdy zrealizowany zakup. Są one naliczane w zależności od wartości zakupu. Po rejestracji, zobaczysz dokładne obliczenie i graficzne przedstawienie punktów lojalnościowych w swoim profilu klienta.

    Tagi: #klub #lojalnościowy #punkty lojalnościowe

  • Co zyskuję przystępując do programu lojalnościowego?

    Oprócz śledzenia Twoich zamówień, w naszym programie lojalnościowym możesz również zdobywać punkty lojalnościowe, które wymieniasz w formie rabatu na kolejne zakupy. Jednocześnie możesz wybrać dowolną liczbę modeli pojazdów, na które otrzymasz specjalne, innowacyjne oferty.

    Tagi: #program #lojalność #punkty

  • Dokonałem zakupu, jak długo trzeba czekać na pojawienie się punktów lojalnościowych?

    Punkty lojalnościowe są naliczane na Twoje konto klienta następnego dnia roboczego po zrealizowaniu zamówienia. Na przykład, jeśli złożysz zamówienie w piątek, punkty lojalnościowe zostaną dodane do Twojego konta klienta w następny wtorek. Jeśli zamówienie nie zostanie zrealizowane, punkty lojalnościowe nie zostaną naliczone.

    Tagi: #program #lojalność #punkty lojalnościowe #zakupy

  • Jak odzyskać utracone hasło?

    Po prostu skorzystaj z linku do logowania: Nie pamiętasz hasła? Otrzymasz na swój adres e-mail link z możliwością utworzenia nowego hasła.

    Tagi: #hasło #profil

  • Jak się zarejestrować?

    Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w poniższym linku: Rejestracja.

    Tagi: #profil #rejestracja

  • Nie mogę się z Państwem skontaktować telefonicznie.

    Jesteśmy otwarci dla naszych klientów w każdy dzień roboczy w godzinach 8-16. Jeśli nie odbierze żaden operator, oddzwoni do Państwa najszybciej jak to możliwe. W przypadku indywidualnych skarg i pilnych próśb, prosimy o przesłanie ich na adres [email protected], gdzie zawsze mogą Państwo liczyć na naszą odpowiedź. W godzinach porannych, zwłaszcza w poniedziałki i wtorki, linie telefoniczne są zawsze zajęte, dlatego polecamy kontakt z naszym wsparciem mailowym.

    Tagi: #telefon #wsparcie #zadzwoń

  • Jak długo powinienem czekać na odpowiedź mailową?

    Możesz oczekiwać odpowiedzi na swój e-mail nie później niż następnego dnia roboczego. W przypadku reklamacji, zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na Twoją prośbę najpóźniej w ciągu 48 godzin. Na przykład, jeśli wyślesz e-mail w piątek po południu, w święta lub w weekend, odezwiemy się do Ciebie następnego dnia roboczego.

    Tagi: #mail #odpowiedź

  • Zapisałem się na Wasze E-newsy, czego mogę się spodziewać?

    Nasz sklep internetowy wysyła e-maile promocyjne dwa razy w miesiącu.

    Tagi: #email

  • Czy Withcar jest bezpiecznym sklepem internetowym?

    Withcar jest godnym zaufania sklepem internetowym, który dba o bezpieczne przechowywanie Twoich danych osobowych zbieranych podczas zakupu. Nasz sklep internetowy otrzymał również certyfikat SSL Security, który określa nas jako bezpieczne połączenie sieciowe.

    Tagi: #sieć #withcar #sklep #dane

  • Czy mogę użyć kilku kodów rabatowych na jedno zamówienie?

    Tylko jeden rabat może być zastosowany do jednego zamówienia w tym samym czasie.

    Tagi: #zniżka #kod #kupon

  • Gdzie mogę uzyskać kod promocyjny?

    Kod promocyjny nie jest warunkiem złożenia zamówienia, więc możesz je złożyć również bez kodu promocyjnego. Od czasu do czasu kody promocyjne można znaleźć na naszych nośnikach reklamowych. Pracownicy sklepu internetowego Withcar nie znają Twojego kodu promocyjnego, więc nie mogą go zastosować na Twoim koncie przed zakupem.

    Tagi: #kod #kupon #zniżka

  • Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

    Nasi operatorzy telefoniczni są zawsze dostępni, aby przyjąć zamówienia lub odpowiedzieć na pytania pod bezpłatnym numerem telefonu: 0804740.

    Tagi: #telefon #zawiadomienie #zamówienie

  • Czy muszę się zarejestrować przed złożeniem zamówienia?

    Rejestracja nie jest wymagana przed złożeniem zamówienia. Rejestracja umożliwia jednak zbieranie punktów lojalnościowych, które można zrealizować w formie rabatu na pierwsze zakupy.

    Tagi: #zamówienie #rejestracja


Czy ma Pan/Pani do nas jakieś pytania?

FAQ Kontakt z nami
  • Proszę wybrać swój pojazd

Po rejestracji otrzymasz
-5%
przy pierwszym zakupie! Zarejestruj się na
-5%
Po rejestracji otrzymasz przy pierwszym zakupie!
Zarejestruj się na